Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 13:13:29 +0200

Tere!

Põltsamaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01219 aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Räsna küla, 14184 
Vitsjärve-Räsna tee // Lääne laut (maakaabel, kilp, mastalajaam.) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun väljastada teh. tingimused ehitusprojekti 
koostamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27263995>  (menetlus nr: 
473378), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põltsamaa Vallavalitsus) või menetleja (ENNO KÕUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister